Als vereniging van 15 christelijke basisscholen streeft TriVia ernaar hun onderwijs naar een hoger niveau te tillen. Hiervoor wilden ze bouwen aan hun werkgeverscultuur binnen de organisatie. Tegelijkertijd wilden ze de sfeer en het unieke onderwijsconcept per school op professionele wijze in beeld brengen.
Aanpak
In onze aanpak kozen we ervoor om TriVia te laden als merk, in plaats van op traditionele wijze leerlingen en personeel te werven. Dankzij onze vaste maandelijkse samenwerking werken we aan zichtbaarheid en merkbeleving met organische en betaalde videocontent voor Facebook, Instagram, LinkedIn en Tik Tok.
Op ieder platform hebben we een eigen strategie ontwikkeld waarbij we inspelen op de verschillende doelgroepen en algoritmes per platform. Zo produceren we niet alleen vacaturevideo’s,maar ook bedrijfsvideo’s voor iedere school en zoomen we in op bijzondere ontwikkelingen binnen de scholen.
In het kort:
- 15 unieke bedrijfsvideo’s per school
- Geoptimaliseerde content voor Instagram, Facebook, LinkedIn en Tik Tok
- Organisatiebreed vergroten van merkbeleving en herkenbaarheid
Greep uit onze video's
"Het meedenken met onze plannen is een enorme meerwaarde"
Sticky Chapters heeft voor ons de PR voor onze 15 scholen verzorgd. Dit had als resultaat dat de scholen goed zichtbaar werden. Zo hebben zij de videoproducties en foto's gemaakt voor onze nieuwe website, en verzorgen PR activiteiten op social media. Dit alles zorgt voor een aantrekkelijke en herkenbare uitstraling van alle TriVia Scholen.
jaar trouwe en vaste klant van Sticky Chapters