Bij Growing hebben ze helder hoe hun business en leads werken; eenmaal gestart met het Start Growing programma blijven de meeste members hangen. Maar hoe vul je iedere editie, laat staan uitverkopen? Daarbij kwam het team van Sticky Chapters om de hoek. Videomarketing was nieuw voor het team van Growing en we wisten snel een strategie uit te werken, waarin het succes ligt in de mix en versterking van de 3 type video’s. Filmen, funnel bouwen en actie!
Onze aanpak
De videomarketing voor Growing hebben we opgepakt aan de hand van 3 series. Het eerste videoformat focust zich op de expertise dat het team bezit. In deze video’s zetten we deze kennis in de spotlight, door korte en behapbare video’s die inzoomen op 1 onderwerp.
Het tweede format richt zich op de autoriteit van Agnes. Welke stappen heeft zij gemaakt om te komen waar ze nu is? Zoals Growing zegt: resultaat creëren is simpel, dit vasthouden is de uitdaging. Deze video’s speelde goed in op merkherkenning.
In het laatste format zetten we hun ambassadeurs in de schijnwerpers. Door het inzetten van deze social proof content, krijg je niet het verhaal vanuit Growing te horen, maar over Growing vanuit huidige members.
In het kort
- Videomarketing aan de hand van 3 formats
- Inspelen op kennis, autoriteit en social proof
- 4 volledig uitverkochte edities tot nu toe!
Een greep uit onze video's
"Van zichtbaarheid naar leads dankzij de video's"
Met Sticky Chapters zijn we aan de slag gegaan met onze videomarketing, die ons zichtbaarheid en bekendheid opleveren wat resulteert in leads. We weten nu hoe we onze doelgroep kunnen bereiken, waardoor we onze sport- en coachingsprogramma's iedere keer weer vol zitten.
van de members blijft lid na starten van het Start Growing programma