AB-Midden-Nederland-1-sticky-chapters

AB Midden Nederland

Personeelswerving
AB-Logo-Wit

Project in het kort

Dankzij ons videomodel Made To Stick werft AB Midden Nederland al ruim vier jaar lang nieuwe vakmensen en bedrijven op een efficiënte en persoonlijke manier.

Logo StickyChapters achtergrond Logo StickyChapters tekst

Personeel werven blijft lastig, laat staan échte experts in zijn of haar vak. Als uitzendbureau en detacheerder speelden AB Midden Nederland met twee vragen: hoe halen we goede medewerkers binnen en hoe halen we bedrijven binnen waar we deze medewerkers kunnen onderbrengen? Om op te vallen in een verzadigde arbeidsmarkt, schakelden ze hulp in van Sticky Chapters.

Scherm­afbeelding 2023-10-10 om 16.11.52

Aanpak

AB Midden Nederland is een betrokken en betrouwbare werkgever en werkpartner. In de ontwikkeling van de videostrategie voor hen, stond de persoonlijke benadering van potentiële werknemers en bedrijven dan ook centraal.

Dankzij ons videomodel Made To Stick produceren we voor iedere doelstelling video’s passend bij de vragen van de doelgroep. Zo ging vlogger Laurens op pad om een kijkje te geven achter de schermen in verschillende sectoren als de bouw-, groen-, techniek-, en agrarische sector.

Daarnaast ontwikkelden we een internationale campagne met high end video’s om werkkrachten uit Polen, Roemenië en Hongarije aan te trekken over werken via AB Midden Nederland.

In het kort:

  • Personeel en bedrijven werven dankzij ons Made To Stick model
  • Workshops rondom vloggen en videostrategie aan Team NL & Team EU
  • Videomarketing van A tot Z: van vlogs en testimonials, tot videoadvertenties en thumbnails

Een greep uit onze video's

4

jaar vaste klant en trouwe samenwerking met Sticky Chapters

BEKIJK MEER VAN ONS WERK